Soğan hediyesi

SOĞAN HEDİYE ETTİ
Yahşihan Belediyesi, koronavirüsle mücadele de en ön safta yer alan sağlıkçılara birer çuval hediye kırmızı soğan gönderdi. Belediye görevlileri soğanları ilçe de ikamet eden yaklaşık 400 sağlık çalışanın evine götürüp teslim ettiler. Yahşihan Belediyesi Başkanı Osman Türkyılmaz ‘Koronavirüsle mücadele de sağlık çalışanları büyük bir özveri ile çalışıyorlar. Camia olarak çok kayıp verdiler. Geçtiğimiz yıl belediye olarak Kılıçlar Köyü’nde soğan ekimi yaptırmıştık. Depomuzda istiflediğimiz bu soğanları sağlık çalışanlarına özverili çalışmalarından dolayı küçük bir teşekkür olarak gönderdik. İlçe halkımıza imkanlarımız ölçüsünde bu tür küçük hediyeler göndermeye devam edeceğiz’ açıklamasında bulundu. İlçe de yaşayan sağlık çalışanları da sosyal medya hesaplarında Başkan Türkyılmaz’a teşekkür ettiler.
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
SOSYAL TESİS AÇILDI
Kırıkkale Belediyesi, kentin ilk sosyal tesisini Fabrikalar Mahallesi’nde hizmete açtı. YAŞAM
MÜZEYE İNCELEME
Kırıkkale Silah Müzesi ziyareti, kentin üst düzey yöneticilerini ve savunma sanayisinin lider isimlerini bir araya getirdi.YAŞAM
BELGE UYARISI YAPILDI
Kırıkkale Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü ile Halk Eğitimi Merkezi iş birliğiyle Yahşihan'da düzenlenecek Avcı Eğitimi Kursu için kayıt süreci ve gerekli belgeler açıklandı.YAŞAM
TAZİYE MESAJI
Bahşılı eski Belediye Başkanı Recep Zafer Tekin, Makine Kimya Endüstrisi Bedesten Mühimmat Depolama...YAŞAM
91 GENCE BÜYÜK ÖDÜL
Kırıkkale İmam Hatip Spor Oyunları, şehirde öğrenim gören yüzlerce öğrenciyi sporun birleştirici çatısı altında buluşturdu.YAŞAM
HASANDEDE ZİYARETİ
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, asırlardır sevgi ve hoşgörünün merkezi olan Hasandede Köyü'nü ziyaret ederek tarihi cami ve türbelerde incelemelerde bulundu.YAŞAM
ANNELER GÜNÜ GEZİSİ
Kırıkkale’de Anneler Günü Haftasında Şehit Anneleriyle 19 Mayıs ruhuna yolculuk yapıldı. YAŞAM






















