Kantinlere denetim

DENETİMLER YAPILDI
Ankara ve Diyarbakır'da yaşanan şırıngalı çikolata ölümlerinin ardından Kırıkkale'deki okul kantinlerinde denetimler yapılıyor. Ankara Keçiören'de kantinden aldığı şırınga şeklindeki çikolatanın kapağının nefes borusuna takılması sonucu hayatını kaybeden 7 yaşındaki Mert Yağız Köksal ile Diyarbakır'ın Yenişehir ilçesinde 7 yaşındaki Umut Bilgi, şırınga şeklindeki çikolata kapağı nedeniyle hayatını kaybetti. İki çocuğun ölümü sonrası Kırıkkale Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerince öğrencilerin sağlığını korumak ve işletmelerin daha düzenli çalışmasını sağlamak amacıyla il merkezindeki tüm okulların kantinlerinde denetimler arttırıldı.
ZABITA DENETİMİ
Kırıkkale Belediyesi tarafından yapılan açıklamaya göre, öğrencilerin eğitim öğretim gördükleri okullarda daha sağlıklı ve hijyenik koşullarda alışveriş yapması için okul kantinlerinin sürekli denetlendiği belirtildi. Zabıta Müdürlüğü ekiplerince şehir merkezinde bulunan bütün okulların kantinlerinde gıda maddelerinin hazırlanması, çalışma ortamı, ürünlerin fiyat etiketleri, çöp kovaları, yangına karşı alınan önlemler, haşerelere temizlik durumunu, kantinlerde satılması yasak ürünlerin varlığı, açıkta kalan ürünler, dondurulmuş satışı yasak ürünler ve son kullanım tarihlerinin denetlendiği ifade edildi. Kurallara uymayan kantin yetkililerine de idari para cezası uygulandığı aktarıldı.
"ASLA TAVİZ VERMİYORUZ"
Zabıta Müdürü Koray Aslan, öğrencilerin sağlığı için denetimlerin devam edeceğini söyledi. Her yıl yapılan denetimlerin bu sene de yinelendiğinin altını çizen Aslan, "Çocuklarımızın daha hijyenik, daha sağlıklı ve daha güvenlikli ortamlarda öğrenim görebilmeleri için denetimler yapıyoruz. Sürekli tekrarlanan denetimlerde kantinlerde satılması yasak ürünlerin varlığı, açıkta, dondurulmuş satışı yasak ürünler ve satışı yapılan ürünlerin son kullanım tarihleri, genel temizlik ve sağlıklı gıda maddesi satışı konularında da denetimlerimiz yapıldı ve bu denetimler aralıksız olarak devam edecektir. Çocuklarımızın sağlığı için denetimlerde görevli arkadaşlarımız asla taviz vermiyor. Çalışmalarını son derece büyük bir titizlik içerisinde sürdürüyor" dedi.
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
MKE’DEN BÜYÜK YATIRIM
MKE A.Ş., Cumhuriyet tarihinin en büyük yatırımını Kırıkkale'de hayata geçiriyor. 1 milyar dolarlık Hüseyin Kahya Enerjik Malzemeler Fabrikası bin kişiye istihdam sağlayacak.EKONOMİ
PERSONEL ALACAK
Kırıkkale Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü, Kara Kuvvetleri Mühimmat Komutanlığı bünyesinde görevlendirilmek üzere 50 kişilik İşgücü Uyum Programı (İUP) alım ilanı yayımladı. EKONOMİ
MKE’YE ÖNEMLİ ZİYARET
MKE Genel Müdürü İlhami Keleş, Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim'i ağırladı.EKONOMİ
İLK HASAT YAPILDI
Kırıkkale Tarım Müdürlüğü koordinasyonunda yürütülen tarımsal çalışmalar neticesinde, şehir genelinde stratejik öneme sahip arpa hasat dönemi resmen açıldı.EKONOMİ
OSB’DE SEÇİM YAPILDI
Kırıkkale Organize Sanayi Bölgesi (OSB) genel kurulunda tek aday olan Emsa Plastik Yönetim Kurulu Başkanı M. Emin Hayvacı, başkanlık görevini Nurettin Aydın'dan devraldı.EKONOMİ
KÖYDES İÇİN TOPLANTI
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim başkanlığında ve İl Genel Meclis Başkanı Hüseyin Ceylan'ın katılımıyla düzenlenen 2026 yılı KÖYDES toplantısında kırsal altyapı yatırımları planlandı.EKONOMİ
İŞ DÜNYASINA ZİYARET
Kırıkkale TSO, Vali Hüseyin Engin Sarıibrahim'i ağırladı. Kentin ticari ve ekonomik gelişimi için atılacak yeni adımlar samimi bir zirveyle konuşuldu.EKONOMİ






















