125 bin araca denetim

Vali Yunus Sezer başkanlığında 2019 Yılı İlk Altı Aylık Trafik Değerlendirme Toplantısı düzenlendi. İçişleri Bakanlığı koordinesinde 81 ilde eş zamanlı düzenlenen Trafik Değerlendirme toplantısına; Vali Yunus Sezer, Vali Yardımcısı Emin Alıcı, İl Jandarma Komutanı J. Alb. İbrahim Ayhan Vural, İl Emniyet Müdürü Mahmut Çorumlu ve ilgili kurum müdürleri katıldı.
DENETİMLER YAPILDI
Valilik Makam Toplantı Salonunda gerçekleşen toplantının açılışında konuşan Vali Sezer, gerek ülkemiz genelinde ve gerekse ilimizdeki kaza oranlarındaki düşüşün memnuniyet verici olduğunu ve bu çerçevedeki çalışmaların kararlılıkla ve artarak devam edeceğini vurguladı.İlimizde 2018 yılının ilk altı ayına oranla 2019 yılının ilk altı ayında % 54,58’lik bir artışla 125.229 araç ve sürücüsünün denetime tabi tutulduğunu, 24.106 sürücüye cezai işlem uygulandığını, 2.304 aracın ise trafikten men edilerek 272 sürücü belgesinin geri alındığını kaydetti.
DENETİM AÇIKLAMASI
Türkiye’de ve bölgede ilk olan Çocuk Trafik Parkının 8 Mayıs 2019 tarihinde İçişleri Bakanımız Sayın Süleyman Soylu’nun teşrifleriyle ilimizde hizmete açıldığını hatırlatan Vali Sezer “ Çocuklarımız burada trafik kurallarını eğlenerek öğreniyorlar. Trafik Çocuk Parkında bugüne kadar 1.200 öğrencimize eğitim verildi. Okulların tatil olması ile birlikte şimdi de Kur’an kurslarına devam eden öğrencilerimiz bu eğitimi alıyorlar. Komşu illerden ilköğretim çağındaki öğrencilerinde mini çocuk şehrindeki eğitim imkânlarından faydalanabilmelerini sağlayacak bir çalışma başlatacağız ” dedi.
TRAFİK EYLEM PLANLARI
İlimizdeki trafik düzeni ve güvenliğinin sağlanmasına yönelik trafik eylem planları, kampanyaları, bilgilendirme ve yapılan denetim faaliyetlerinin değerlendirilmesi ve takip edilmesi ile alınması gereken ilave tedbirlerin gözden geçirildiği toplantı, yaya öncelikli trafik uygulaması, emniyet kemeri kullanımı, seyir halinde cep telefonu kullanımı, makas, drift, motosiklet sürücülerinde kask kullanımı gibi konuların ele alınarak değerlendirilmesinin ardından sona erdi.
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
ÖNAL MESAJ YAYINLADI
Kırıkkale Belediye Başkanı Av. Ahmet Önal, Yahşihan Bedesten mevkiindeki imha sahasında Ar-Ge çalışmaları sırasında meydana gelen feci patlama nedeniyle taziye ve geçmiş olsun mesajı yayımladı.GÜNCEL
DOLANDIRICI YAKALANDI
Kırıkkale İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince düzenlenen operasyonda, dolandırıcılık ve özel hayatın gizliliğini ihlal suçlarından aranan ve kesinleşmiş hapis cezası bulunan 2 şahıs yakalanarak cezaevine gönderildi.GÜNCEL
AĞAÇLAR KÜL OLDU
Kırıkkale Gündoğdu Mahallesi Salı Pazarı alt tarafındaki arazide çıkan yangın, Kırıkkale Belediyesi itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle söndürüldü. Çok sayıda ağaç hasar gördü.GÜNCEL
KAFA KAFAYA KAZA
Yahşihan trafik kazası, Kırıkkale'nin Keçili köyü güzergahında sabahın erken saatlerinde meydana gelen zincirleme çarpışmayla bölgede hareketli dakikalara neden oldu.GÜNCEL
YİNE PATLAMA OLDU
Kırıkkale’de bulunan mühimmat depolama ve imha tesisinde roket mühimmatının infilak etmesi sonucu iki kişi hayatını kaybetti.GÜNCEL
MKE AÇIKLAMA YAPTI
Kırıkkale'nin Yahşihan ilçesindeki askeri Ar-Ge sahasında meydana gelen mühimmat patlamasında özel firma çalışanı 2 işçi hayatını kaybetti. GÜNCEL
VALİLİK AÇIKLAMA YAPTI
Kırıkkale Valiliği patlama açıklaması ile Yahşihan ilçesinde yaşanan askeri Ar-Ge kazasına dair resmi verileri kamuoyuyla paylaştı.GÜNCEL






















