Balışeyh’te su sevinci

Özellikle yaz aylarında zaman zaman az da olsa içme suyu sıkıntısı yaşanan Balışeyh’te su sıkıntısı çözüme kavuşuyor. Belediyenin başlatmış olduğu yeni su getirme çalışmaları sonuç verirken, Saatte 100-120 ton kapasiteli su kaynağı ana şebekeye bağlanması için gün sayıyor. Memba kalitesinde olduğu belirtilen içme suyunun ilçenin su ihtiyacına cevap vereceği belirtiliyor.
MEMBA KALİTESİNDE SU
Balışeyh İlçe Belediye Başkanlığı tarafından ilçede sürdürülen su ve kanalizasyon çalışmalarında yeni bir su kaynağına daha ulaşıldı. Oba Mahallesi mevkiinde ulaşılan yerde açılan kuyu ile ilçenin suya olan ihtiyacına cevap verilecek. Ekiplerin yoğun çalışması sonucu bulunan suyun saniyede 25 litre, saatte 100-120 ton kapasitede olduğu belirtiliyor. İlçe su deposuna yaklaşık 2 bin 500 metre uzaklıkta bulunan yeni su kaynağı döşenen borularla ana depoya dahil edilecek. Pompalarla depoya basılacak suyun memba kalitesinde olduğu öğrenildi.
BORU DÖŞENİYOR
Çalışmaları yerinde inceleyen ve açılan su kuyusu ile ilgili açıklamalarda bulunan Balışeyh Belediye Başkanı Ali Dedelioğlu, “İlçemizin zaten suya ihtiyacı yok denecek kadar azdı. Hayata geçirdiğimiz bu çalışma ile ilçede su sıkıntısı kalmadı. Yaklaşık 2 bin 500 metre olan boru hattımız tamamlandı. Kuyunun bulunduğu alanda elektrik çalışması sonuçlanmasının ardından suyumuz depoya verilmeye başlanacak. Su Çalışmalarımızın artık sonuna yaklaştık ana depoya kadar boru hattımızı döşedik birkaç güne kadar tamamen bitmiş olur. Şimdiden yeni çalışmamızın ilçemize hayırlı olmasını diliyorum” diye konuştu.
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
Babalar Gününe mesaj
Mahalli İdareler Hizmet Derneği (MİHDER) Genel Başkanı Mehmet Dönmez, Babalar Günü dolayısıyla bir kutlama mesajı yayınladı.GÜNCEL
DEMİR KAPIDAN ATLADI
Kırıkkale'de YKS'nin ilk oturumu TYT'ye 2 dakika geç kalan üniversite adayı, lisenin demir kapısından atlayarak içeri girdi. Bina kapıları kapanınca sınava alınmayan genç, duvarın üstünden atlayarak uzaklaştı.GÜNCEL
BİÇERDÖVERLER İÇİN UYARI
Kırıkkale Tarım İl Müdürlüğü, geleneksel "Cuma Buluşmaları" kapsamında üreticilerle bir araya geldi. Hasat sezonunun başlamasıyla birlikte artan yangın riskine karşı kritik uyarılar yapıldı.GÜNCEL
ZEHİRE BÜYÜK DARBE
Kırıkkale Emniyet Müdürlüğü Narkotik ekiplerinin düzenlediği operasyonda 150 adet sentetik uyuşturucu ele geçirildi. Gözaltına alınan Y.B. ve E.B. tutuklanarak cezaevine gönderildi.GÜNCEL
ASAYİŞ İÇİN TOPLANTI
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim başkanlığında toplanan Genişletilmiş İl Güvenlik ve Asayiş Koordinasyon Kurulu, kentin huzur ve güvenliğine yönelik çalışmaları değerlendirdi.GÜNCEL
İKİ GENERAL GELDİ
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin bölgedeki ve lojistik alanındaki üst düzey komutanlarını makamında kabul etti. GÜNCEL
700 METRE AĞ ÇIKTI
Kırıkkale Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri, Kapulukaya Barajı'nda gerçekleştirdikleri gece denetimlerinde yasadışı olarak suya serilen 700 metre misina ağa el koydu.GÜNCEL






















