Başarı ödüllendirildi

UYGULAMA DEVAM EDİYOR
Balışeyh Belediyesinde göreve geldiği günlerden itibaren ilçede geniş kapsamlı çalışmalara imza atan Belediye Başkanı Hilmi Şen, çalışanların performanslarının artırılması için “Ayın Personeli” uygulaması başlattı. Başkan Şen, bu kapsamda ayın personeli seçilen Fesih Keleş’i makamında kabul ederek ödüllendirdi. Belediye çalışanı Keleş’i küçük altın ile ödüllendiren Başkan Şen, ödülü hak eden Keleş’e çalışmalarından dolayı teşekkür etti. Balışeyh Belediye Başkanı Hilmi Şen, “Çalışanlarımızın motivasyonunu arttırmak için düzenlediğimiz "Ayın Personeli" uygulamamız dahilinde ; ayın personeli seçilen iş arkadaşımız Fesih Keleş 'e hediyesini takdim ettik. Kendisine çalışmalarından ötürü teşekkür ediyorum.” dedi.
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
91 GENCE BÜYÜK ÖDÜL
Kırıkkale İmam Hatip Spor Oyunları, şehirde öğrenim gören yüzlerce öğrenciyi sporun birleştirici çatısı altında buluşturdu.YAŞAM
HASANDEDE ZİYARETİ
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, asırlardır sevgi ve hoşgörünün merkezi olan Hasandede Köyü'nü ziyaret ederek tarihi cami ve türbelerde incelemelerde bulundu.YAŞAM
ANNELER GÜNÜ GEZİSİ
Kırıkkale’de Anneler Günü Haftasında Şehit Anneleriyle 19 Mayıs ruhuna yolculuk yapıldı. YAŞAM
AT ÇİFTLİĞİNE ZİYARET
Mahalli İdareler Hizmet Derneği (MİHDER) Genel Başkanı Mehmet Dönmez, oğlu ve torunlarıyla beraber Sürmeli At Çiftliği’ni ziyaret etti.YAŞAM
FENER ALAYI COŞKUSU
Kırıkkale, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı gece düzenlenen görkemli bir yürüyüşle taçlandı. YAŞAM
6 MİLYONLİK DESTEK
Kırıkkale Belediyesi, eğitimde fırsat eşitliğini sağlamak amacıyla sürdürdüğü nakdi destek programında güncel verileri paylaştı.YAŞAM
KREŞ AÇILIYOR
Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, okul öncesi eğitim seferberliği kapsamında sözünü verdiği kreş projesinde sona gelindiğini duyurduYAŞAM






















