Sözleşme imzalandı

ÖZVERİLİ ÇALIŞMA
Sulakyurt Belediye Başkanı İsmail BİLDİK, yaptığı konuşmada, Belediyenin imkânları çerçevesinde personele gerek özlük hakları, gerekse mali haklar konusunda tatmin edecek artış yapmaya çalıştıklarını söyledi. Sözleşmelerin 2 yıllık olarak yenilendiğini ifade eden BİLDİK, “HİZMET-İŞ Sendikası ile yaptığımız müzakereler sonucunda mutabakatla görüşmelerimizi sonuçlandırdık. 14 Nisan 2020 tarihine kadar olacak toplu iş sözleşmesini aramızda işçilerimizin özlük haklarını mümkün mertebe muhafaza ederek, tekrar imzalamış olduk. Toplu iş sözleşmesinin belediyemize, bütün işçilerimize ve çalışanlarımıza hayırlı olmasını diliyorum” dedi.
YÜZDE 20 AÇIKLAMASI
Kırıkkale Şube Başkanı Celal YÜNLÜ ise toplu sözleşme görüşmelerinin anlaşmayla sonuçlanmasından duyduğu memnuniyeti ifade ederek, “2018-2020 2 yıllık sözleşme %20 ile bağıtlanmıştır. Toplu iş sözleşmesinde kısa bir sürede mutabakata vardık. Bu esnada bize destek veren başta Belediye Başkanımız Sayın İsmail BİLDİK ve tüm işçi arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum. İşçi arkadaşlarımız bundan daha fazlasını hak ediyorlar. Arkadaşlarımızın alım gücünü iyileştirmek, hayat standartlarına katkıda bulunmak bizim içinde en büyük sevinç kaynağıdır. Bu sözleşmede emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Sözleşmenin personelimize, Belediyemize hayırlar getirmesini diliyorum” şeklinde konuştu.
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
MKE’DEN BÜYÜK YATIRIM
MKE A.Ş., Cumhuriyet tarihinin en büyük yatırımını Kırıkkale'de hayata geçiriyor. 1 milyar dolarlık Hüseyin Kahya Enerjik Malzemeler Fabrikası bin kişiye istihdam sağlayacak.EKONOMİ
PERSONEL ALACAK
Kırıkkale Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü, Kara Kuvvetleri Mühimmat Komutanlığı bünyesinde görevlendirilmek üzere 50 kişilik İşgücü Uyum Programı (İUP) alım ilanı yayımladı. EKONOMİ
MKE’YE ÖNEMLİ ZİYARET
MKE Genel Müdürü İlhami Keleş, Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim'i ağırladı.EKONOMİ
İLK HASAT YAPILDI
Kırıkkale Tarım Müdürlüğü koordinasyonunda yürütülen tarımsal çalışmalar neticesinde, şehir genelinde stratejik öneme sahip arpa hasat dönemi resmen açıldı.EKONOMİ
OSB’DE SEÇİM YAPILDI
Kırıkkale Organize Sanayi Bölgesi (OSB) genel kurulunda tek aday olan Emsa Plastik Yönetim Kurulu Başkanı M. Emin Hayvacı, başkanlık görevini Nurettin Aydın'dan devraldı.EKONOMİ
KÖYDES İÇİN TOPLANTI
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim başkanlığında ve İl Genel Meclis Başkanı Hüseyin Ceylan'ın katılımıyla düzenlenen 2026 yılı KÖYDES toplantısında kırsal altyapı yatırımları planlandı.EKONOMİ
İŞ DÜNYASINA ZİYARET
Kırıkkale TSO, Vali Hüseyin Engin Sarıibrahim'i ağırladı. Kentin ticari ve ekonomik gelişimi için atılacak yeni adımlar samimi bir zirveyle konuşuldu.EKONOMİ






















