Vaka sayısı artıyor
Halkın tedbiri elden bıraktığı ve özellikle sosyal mesafeyi terk ettiği Kırıkkale de Covid-19 pozitif vaka sayısında ciddi bir artış olduğu gözleniyor. Son 24 saatte 20 kişinin Covid-19 testinin pozitif çıktığı öğrenildi.

VAKALARDA ARTIŞ VAR
Kırıkkale de halkın koronavirüse karşı tedbiri elden bırakması, pozitif vaka sayısında ciddi bir artışa neden oldu. Özellikle sosyal mesafenin korunmaması, toplu halde bir arada bulunmalar vaka sayısını artırdı. Son 24 saatte hastanelere 200'ye yakın kişinin koronavirüs şüphesi ile başvurduğu ve bunların içinden 20 kişinin Covid-19 testinin pozitif çıktığı öğrenildi. Filyasyon çalışması sonrası bu sayının artması bekleniyor. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, bugün yaptığı basın toplantısında mesafe-maske ve el hijyenine dikkat edilmesi konusunda halkı uyarmıştı. Koca, illerde duruma göre il hıfzıssıhha kurullarının yeni tedbirler alacağı mesajını da vermişti.
Etiketler: Vaka sayısı artıyor virüs
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
SICAK UYARISI GELDİ
Kırıkkale İl Sağlık Müdürü Op. Dr. Osman Polat sıcaklık uyarısı yaptı. Kırıkkale genelinde etkisini artıran yaz sıcaklarının ardından İl Sağlık Müdürlüğü tarafından acil koduyla paylaşıldı.SAĞLIK
ÖNEMLİ İNCELEME
Kırıkkale Yüksek İhtisas Hastanesi, sağlık yönetiminin zirve isimlerini ağırlayarak önemli bir denetim ve istişare toplantısına ev sahipliği yaptı.SAĞLIK
YÜRÜMEZ EMEKLİ OLDU
Kırıkkale Yüksek İhtisas Hastanesi veda programı, ilimizde uzun yıllar özveriyle hizmet veren Uzm. Dr. Adem Yürümez onuruna düzenlendi.SAĞLIK
SITMA İÇİN UYARI
Sıtma belirtileri ve korunma yolları için Kırıkkale İl Sağlık Müdürlüğü'nden kritik uyarı! Yurt dışından dönenlerde görülen ateş ve titremeye dikkat. Ücretsiz tedavi ve riskli bölgeler hakkında tüm detaylar burada.SAĞLIK
Ağırtaş’a yeni görev
Kırıkkale’de uzun yıllar İl Sağlık Müdürü olarak görev yapan ve başarılı projelere imza atan Dr. Murat Ağırtaş, kariyerinde önemli bir yükseliş daha gerçekleştirdi.SAĞLIK
Standı ziyaret etti
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, Bahşılı Kaymakamlığı bünyesinde kurulan Kolon Kanseri Farkındalık Standı’nı ziyaret ederek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.SAĞLIK























