Yıldırım’ı evinde ziyaret etti

EVİNDE ZİYARET ETTİ
Birkaç gün önce kalp krizi geçiren ve ardından anjiyo olan Keskin Belediye Başkanı Dede Yıldırım evinde istirahata çekildi. AK Parti Kırıkkale İl Başkanı Nuh Dağdelen, birkaç gün önce kalp krizi geçirerek anjiyo olan Kekin Belediye Başkanı Dede Yıldırım’ı evinde ziyaret ederek sağlık durumu hakkında bilgi aldı. Sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilen Başkan Yıldırım’ın bir süre istirahat edeceği belirtildi.
DAĞDELEN BİLGİ VERDİ
Yıldırım’ı evinde ziyaret eden İl Başkanı Nuh Dağdelen, ziyaret ve Yıldırım’ın sağlık durumu hakkında bilgi vererek, “Rahatsızlığı nedeniyle evinde dinlenmekte olan Keskin Belediye Başkanımız Dede Yıldırım’ı, Teşkilat Mensuplarımızla birlikte ziyaret ederek, geçmiş olsun dileklerimizi ilettik. Değerli Başkanımızın, hızla sağlığına kavuştuğunu görmek bizleri mutlu etti” dedi.
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
SOSYAL TESİS AÇILDI
Kırıkkale Belediyesi, kentin ilk sosyal tesisini Fabrikalar Mahallesi’nde hizmete açtı. YAŞAM
MÜZEYE İNCELEME
Kırıkkale Silah Müzesi ziyareti, kentin üst düzey yöneticilerini ve savunma sanayisinin lider isimlerini bir araya getirdi.YAŞAM
BELGE UYARISI YAPILDI
Kırıkkale Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü ile Halk Eğitimi Merkezi iş birliğiyle Yahşihan'da düzenlenecek Avcı Eğitimi Kursu için kayıt süreci ve gerekli belgeler açıklandı.YAŞAM
TAZİYE MESAJI
Bahşılı eski Belediye Başkanı Recep Zafer Tekin, Makine Kimya Endüstrisi Bedesten Mühimmat Depolama...YAŞAM
91 GENCE BÜYÜK ÖDÜL
Kırıkkale İmam Hatip Spor Oyunları, şehirde öğrenim gören yüzlerce öğrenciyi sporun birleştirici çatısı altında buluşturdu.YAŞAM
HASANDEDE ZİYARETİ
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, asırlardır sevgi ve hoşgörünün merkezi olan Hasandede Köyü'nü ziyaret ederek tarihi cami ve türbelerde incelemelerde bulundu.YAŞAM
ANNELER GÜNÜ GEZİSİ
Kırıkkale’de Anneler Günü Haftasında Şehit Anneleriyle 19 Mayıs ruhuna yolculuk yapıldı. YAŞAM






















